Wednesday, February 06, 2013

Kisah AKU

Aku dan teman-temanku berteriak hidup BN, hidup BN .. sambil tangan memegang bendera BN yang entah ke mana pergi tangkainya, sempat juga aku melambai-lambai tangan ke arah pemimpin berjiwa rakyat itu .. selesai najib berarak pergi , baru aku perasan bendera aku pegang rupanya terbalik.. oh!!malunya dengan PM..

Aku segera berlari pulang ke rumah ,lalu segera ke dapur mendapatkan air di dalam peti sejuk.. air masak sejuk penghilang dahaga disaat berada dibawah mentari terik membakar kulitku..tidak mengapa..itu satu pengorbanan bagiku untuk PM kesayanganku..Aku ulang, air masak sejuk.

Fuhh! lega sekali terasa tekakku..sambil terkenang saat manisnya perdana menteri melintasi dihadapanku sambil tersenyum sinis kepadaku.. sempat juga aku membalas senyumnya..aku masak sejuk penghilang dahagaku jua..

Perasaanku sungguh gembira sekali kerana kali pertama PM datang ke kampungku..Terima Kasih PM.. I LOVE YOU..

Inilah kampungku..dan itu adalah aku..



Aku tak kesah semua itu..aku adalah aku..





tapi apa yang aku dapat?

0 comments:

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.