Saturday, February 02, 2013

Membeli belah

Minggu lepas, aku keluar jalan-jalan di sebuah mall .. kebetulan ada kawan ajak hangout disitu.. aku sampai agak awal masa tu.. sambil menuggu kawan aku tu sampai aku lepak dekat foyer mall tu..aku perhatikan saja gelagat manusia disitu..dan ada satu kawasan tu,ramai gila orang.. aku pun pergi dekat untuk tengok apa benda dorang usha tu..


Jeng, jeng, jeng.. 



# siap bercorak strawberi, kelas kau jat..












Hanya seekor lembu ternakan sahaja.. mungkin lembu kak Jat terlepas kot dari kondo .. yelah dah terbiasa tinggal di dalam kawasan berhawa dingin.. yang aku hairan jinak sungguh lembu Kak Shahrizat nih..

p/s; bijak Kak Jat dan Suami bela lembu.

0 comments:

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.