Thursday, July 21, 2011

blogger politik

Assalamualaikum..

Alhamdulillah follower aku dah bertambah menjadi 200 orang..hehehe.. tu la sebabnye orang cakap dunia blog nie luas..aku dah dapat ramai kenalan baru.. disamping tu aku dapat banyak info.. untung2!..

Okeh..untuk maklumat tambahan bagi blogger2 kat luar sana, "DUNIA MAYA POLITIK" juga tak asing bagi kita..(macam orang lain tak tahu)..hehe..dengar je blog politik, tak nak la terjah..hahaha..

Tak pentingkah POLITIK dalam kehidupan kita?? 

Persoalan tu aku biarkan korang yang jawab.. dan jawapan bagi aku senang je...Siapa yang masuk tong najis,maka dia akan terpalit najisnya. , JIKA dia tidak pandai hidup dalam tong najis,maka dialah yang paling hina dilemaskan dalam air tahi.Yang pandai bermain tahi setakat ini adalah orang berada diatas anda  dan menariknya dia boleh memijak kepala anda untuk 'bernafas' di dalam tong najis.Sekarang mereka yang memiliki tong najis dan mereka berhak mengawal tong najis supaya najis-najis tetap hidup segar bugar dalam tong. aku telah lama keluar dari 'tong najis' ini.. sedarkah anda hakikat ini?


gambar apakah ini??

kalau korang nak tau,nie ranking blog politik mengikut alexa..so korang sendiri boleh nilai, mana 1 yang betul.. dan mengapakah blog lucah mendapt ranking pertama?aku bukan buat fitnah.... tapi adakah mentaliti manusia tertarik dengan blog sebegini?

Jangan biarkan pemikiran anda dicemari.. gunakan kewarasan anda dalam menilai..aku bukan sapa2.. tapi aku sayang akan bangsa aku..


3 comments:

fiq. said...

pergh, nak nilai susah ni, banyak rupenye blog politik dan saya rasa kalau baca pun susah nak nilaikan sebab setiap mereka akan mempertahankan pendapat mereka dan saya rasa mereka adalah manusia di sebelah pihak saja.

From My Fingertip

Pemuda Harapan said...

tapi kita jangan jadi seperti lembu ditarik hidung...wasapada itu penting...

Ahmad Haziq Azlan said...

papagomo.com dah takde la....

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.