Wednesday, August 10, 2011

Aku terkilan dengan sikap mereka..

ASSALAMUALAIKUM.

Aku sedih... tak tahu macam mana nak cakap.. dan aku tak tahu apa perasaan korang jika korang berada ditempat aku.. mungkin ada diantara kita akan ketawa terbahak-bahak, tersengih sorang diri depan skrin komputer atau sama situasi macam aku.. kejap lagi aku bagitau kenapa aku begitu terkilan..

Tapi apa yang aku perhatikan, mereka begitu terdesak.. sehinggakan golongan agama sanggup dihina..  baik sangatkah kita sampaikan tergamak menghina golongan agama? dan baru- baru nie kecoh pasal identiti makcik hajjah siti Al- wuzara tu.. orang mendakwa budak tu athiest.. patutlah beria sangat menhina ISLAM... tapi apa bezanya dengan puak-puak yang menghina GOLONGAN AGAMA seperti alim ulama dan para ustaz.. boleh tak aku kiaskan mereka nie sama jer dengan makcik siti tu? bagi pandangan aku, masalah (mempersendakan agama) sama tapi tak serupa.. agak-agaknya kali ini  hecker (Gaysec) boleh detect tak sapa laki dan wanita betopengkan sarung kertas dalam video tersebut..oupss!

Ada baik aku rasa orang yang buat tu minta maaf.. sempena bulan mulia nie aku malas nak provok mana- mana pihak..sebab aku sedar sapa aku.. dan mood aku terus tak jadi nak tunjukkan video tu.. sori..

nota kaki: hanya kerana politik, semua bakal terjadi.. apa pon tak boley!!

4 comments:

ღpanda_onchairღ said...

video yg kau post semalam dekat fb tu kan rasyid . ?

Pemuda Harapan said...

ade lg yg lg dasyat..tp lebih kurang sama la..

Maicher said...

boleh bagi link.?
tertanya-tanya video apa ni.

Maicher said...

boleh bagi link.?
tertanya-tanya video apa ni.

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.