Thursday, August 11, 2011

Nak buat kelab biar la yang bermanfaat

ASSALAMUALAIKUM..

Nak buat kelab biar la yang bermanfaat..(copy tajuk atas..he he ).. aku saja timbulkan isu nie sebab aku pelik dengan sesebuah kelab pertubuhan.. tapi aku takde la nak kondem usaha diorg.. tapi cuba la fikir betul2 rasional kita buat sesuatu tu.. dan mesti hasilnya lebih disenangi ramai.. kan?

Aku bagi satu contoh.. KELAB ISTERI TAAT.. korang pernah dengar kelab nie?? mesti tak ramai yang tahu kan.. hehe.. sebab tu kat Sarawak je yang pernah aku dengar.. tu bukan jenis kelab sukan ok.. sebab aku pun tak pasti dalam ketegori apa.. kelab rukun tetangga kot? kepada admin kelab nie boleh maklumkan kepada saya diruangan komen  nanti.. haha..

Tujuan utama kelab tu adalah untuk mengajar isteri supaya menjadi ******* di ranjang supaya suami tidak memuaskan nafsu dengan perempuan lain.. bagus tak korang rasa?

Adeh ingat lelaki a.k.a suami nie binatang ke.. nampak seks je.. seks bukan jadi penentu sesebuah rumahtangga la.. (gaya cakap macam dah kawin pulak)..heheh..dan apa guna pasangan yang bakal mendirikan rumahtangga pergi kursus kawin?bukankah sudah diajar semua tu?dan dengan adanya kelab ini seolah-olah merendahkan martabat dan keyakinan wanita pulak..tak rasa rendah diri ke join?

Aku bukan nak kutuk usaha mereka.. tapi aku tak nampak kebaikannye.. aku bukan sapa-sapa..aku hanya blogger mentah.. pandangan aku hanya terima disini.... tapi ingat lah..pikir dulu buat sesuatu..

nota kaki: semua usaha ****** kau nak kritik..kau jadi PM la senang.. hoho!

2 comments:

.izzati liyana. said...

saya pernah dengar. pernah terbaca jugak artikel-artikel yang mereka keluarkan. agak tak sesuai lah. saya pernah tanya kawan laki saya pasal benda-benda yg kelab isteri taat ni cakap, betul ke camni betul ke camtu? dia cakap tak. macam awak cakap. takkan layan laki macam binatang. banyak faktor lain yang turut menyumbang kebahagiaan sesebuah rumahtangga. bukan seks semata-mata.

Pemuda Harapan said...
This comment has been removed by the author.

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.