Wednesday, July 25, 2012

blogger UMNO mengamuk?

Assalamualaikum.

Aku nak tulis tajuk entri ni pun dah nak tergelak.Kahkah. Lawak betul aku baca artikel pasal nih. Kenapa tiba-tiba mengamuk bang? cuba abang habaq kat saya mana tau saya boleh bantu. kahkah. Owh! abang tak dibayar gaji rupanya. Patutlah mengamuk.

Beginilah hakikat dunia sekarang. Dunia blog pun kalau pandai boleh buat duit tuh. Senang -senang je bulan-bulan RM3000 masuk akaun. Tak susah pun kerja. Fitnah orang sana sini sahaja. Cukup bulan Ali Rustam gaji aku bulan ni mana.

Tapi yang jadi kesnya apabila gaji tak dibayar. Tunggakkan mencecah RM24000 tidak dijelaskan.  Eh! letih la aku macam nie. Rasanya Ali Rustam dah ada blogger yang lagi dasyat kot. kahkah. Laporan Sinar Harian 23 Julai. Utusan ada keluar cerita ni? takde kan..

Cuma aku nak cakap kat sini tak payah la kau cari makan dengan fitnah menfitnah orang. Dah la dapat dosa pun satu hal. Duit gaji kau dapat tu pun macam mana. fikirlah sendiri. Kesian anak dan keluarga anda. carilah pekerjaan yang lebih baik ye abang. Sekarang  berita abang tak dibayar gaji dah kecoh,Abang jugak yang malu.

0 comments:

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.