Friday, July 27, 2012

video pulak?

Assalamualaikum

Seronok sebenarnya ada blog. Aku boleh bercakap sesuka hati. Tapi biarlah berlandaskan fakta. Jangan auta yang semata-mata yang mencari kesalahana orang lain. Tapi sebagai anak muda teringin lah aku nak bersuara bab-bab isu semasa. Walaupun suara aku mungkin tidak langsung dipedulikan, tapi aku tak peduli.Ada aku kesah. Kahkah.

Tak puas dengan logo tema kemerdekaan yang mengundang banyak krirtikan sinis, dan lain -lain tetapi kali ni mereka berdegil lagi. keluar pulak satu video dekat youtube yang aku rasa lagi buat orang ramai meluat. Apa nak jadi dengan kerajaan sekarang. adehhh. Kali ni aku rasa kerajaan betul-betul dah bankrup.

 Yang aku peliknya,selalu mana-mana video dekat youtube ,kita sebagai vierwer / penonton akan dapat memberi respon .like or dislike dan sebagainya. Tapi yang pelik kali nie video ni tak boleh memberikan komen. Kahkah. Apakah nie tanda kerajaan mendengar suara rakyat?

boleh rujuk video dekat bawah.

ni pulak lirik lagu tu.
Kahkah lagi ramai yang dislike rupanya. Aku tak tahu sampai bila orang nak tengok video ni. Entah-entah video ni sebelum merdeka video ni dah kena remove.kahkah. Kesian Najib..Oh Najib .

0 comments:

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.