Sunday, July 29, 2012

BN tak boleh pegi dah.

Aku sebagai anak muda akan terus bersuara ikut cara aku. Aku tahu blog aku juga mendapat kunjungan 'rakan-rakan' UMNO . Kahkah. Tapi aku tak kesah. Aku akan menyatakan yang salah itu salah, yang benar itu benar. Itu prinsip aku.

Post kali ni aku bukan nak memalukan puak-puak yang menyokong kerajaan. Tapi sedarlah ahli-ahli dalam puak hampa yang buat tahik. kahkah. Kepada penyokong tegar tu aku pun tak faham kenapa. Boleh lagi cakap kat aku 'be positive' dengan lagu dan logo merdeka tahun ini. Kesian Rais Yatim tak boleh cari makan dengan jadi komposer. Hahaha. Walaupun dia adalah saudara terdekat aku,aku  tetap akan menyatakan yang  salah itu salah.

Tu belum masuk bab-bab rasuah dan penyelewengan dalam puak UMNO. Pemimpin yang hampa dok tabik sendiri cakap macam tu. Bukan aku cakap. tapi Biarlah aku wakilkan dia untuk bersuara.


Kahkahkah. kahkahkah.

Gelak sakan aku baca apa dia cakap. Amboii dah pencen macam-macam statement kau buat kan. Zaman kau tu dah teruk padahal. Kalau tak takde lah anak-anak kau semuanya bilionair. Dengan syarikat arak bagai. Ceeiitt hidup melayu!

Jadi aku rasa cukuplah dengan fasad yang korang dah lakukan selama nih. Aku sebagai rakyat marhaen ni betul-betulkan inginkan perubahan. Dare to change!!

0 comments:

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.