Saturday, July 28, 2012

Perlu ke aku bagi salam.

Cara penulisan blog aku lepas ni akan bertukar. Kalau sebelum ni aku akan tulis 'assalamualaikum' terlebih dahulu sebelum memulakan hujah.Cewah!kahkah. Tapi selepas nih aku dah malas nak tulis. itulah perubahan aku.

Lagi satu kalau nak fikirkan logik, aku yang tulis,aku yang baca kenapa perlu salam? sepatutunya orang yang singgah dan baca blog aku yang perlu bagi salam.Woha! Misalnya diruangan chatbox .memandangkan blog aku takde chatbox jadi kesalahan anda aku maafkan.

Kahkah entri ni saja je aku nak update sebab ada orang tuu cakap blog aku asyik cerita pasal politik saja. Pening dia kata nak baca. aku nak tanya balik . TAK PENTING KE POLITIK? . Adat berblog, aku tanya akulah yang jawab. Secara jujurnya aku akan jawab macam nih. Dan jawapan bagi aku senang je. Siapa yang masuk tong najis, dia akan terpalit dengan najis tu. Jika kita tidak pandai hidup dalam tong najis, maka dialah yang paling hina dilemaskan dalam air tahik tu. Yang pandai bermain tahik setakat ini adalah orang yang berada diatas anda dan menariknya dia boleh memijak kepala anda untuk 'bernafas' didalam tong najis tu. Sekarang mereka yang memiliki tong najis tu berhak mengawal tong najis supaya tahik-tahik itu tetap segar dalam tong. AKU TELAH LAMA KELUAR DARI TONG TU.

Bahasa aku agak tinggi sikit malam nih. tapi sebenarnya aku dah pernah tulis ayat ni sebelum ni kalau korang perasan lah. Aku tak mahu 'tertindas' dan 'ditindas'. Jadi nak taknak kena nak.:) .Buatlah perubahan......

1 comments:

3 bdk itam men dlm longkang said...

boleh ana tau sapa orang tuu??hahaha

Sample Text

PERATURAN MEMBACA BLOG:

1) Agak tidak formal dari segi penggunaan bahasa dan lain-lain. jadi pahamkan sendiri.

2) Tidak betanggungjawab dengan sebarang dakwaan jika menciplak artikel dalam blog ini.

3) Pandangan dan pendapat penulis tidak semestinya betul.